Yaz Kampçılık Eğitimi

Yazıma geçen seneyi yad ederek şu fotoğrafla başlamak istiyorum.425703_524208587597399_1775434569_n

Vazelon Manastırı’nda yapilan yürüyüş eğitiminden sonra Hamsiköy yakınlarında gerçekleştirdiğimiz eğitim faaliyeti.

DSCN3716

Hava durumunu gunler oncesinden takip etmeye baslamistim. Yaklasik bir hafta oncesinden havalarin bozacagini tahminlere bakarak tahmin edebiliyordum. Bu durum faaliyeti benim icin daha cekici bir hale getiriyordu.

Cumartesi gunu saat 08:00’de yola koyulduk. Macka’dan sonra yukseklerde kar gorunmeye baslamisti. Trabzon – Gumushane yolu uzerinde otobusten indik ve toprak bir yanyola saptik. Gunes almayan bolumlerde kar ve buz vardi. Kamp alanina vardigimizda zemin kismen karliydi. Kampi kurduk, egitime ciktik, donduk, yemek yedik, gece yuruyusu derken ilk gunun sonuna geldik.

Son birkac faaliyetteki durumuma gore gorece rahat bir gece gecirdim. Sabah uyandigimda heryer beyaza burunmustu. Yaklasik 10 cm kar yagmis, agaclar beyaza burunmustu. Uyandik ve Umut’la kahvalti yaptik. Bir sure adaylarin egitimiyle ilgilendim. Oglene dogru ogle yemegi icin kadinbudu kofte yapip bir guzel yedik. Hemen ardindan hizlica cadiri topladik ve donuse gectik. Bembayaz agaclar arasinda iz acarak anayola indik. Bir sure otobusu bekledik, geldiginde atlayip Trabzon’a donduk.

Leave a Reply

