Ordu Samsun İzmir Turu – 4. Gün

Samsun’dan sonra rotam İzmir. Uçuşum saat 08:20’de olduğundan Samsun’dan gelip doğrudan İzmir’e gitmek yerine bir gün erken gelip hazırlanmaya karar verdim. Bu sayede uykusuz kalmamış olacak ve yarın rahatça gezebilecektim.

Sabah saat 06:00’ya gelirken eve geldim. Gelir gelmez hazırlıklara başladım. Tüm elektronik cihazları şarja taktım ve kullanacağım giysilerimi yıkadım. Samsun’da dolduğurdum hafıza kartlarının içindeki fotoğraf ve videoları bilgisayarıma aktardım ve kartları formatladım.

Götüreceğim eşyaları belirledim, bu defa çantamın hafif olmasını istiyordum bunun için çok uğraştım ve geride baya malzeme bıraktık.

Gideceğimiz yerlerle ilgili ulaşım için interneti taradım. İzmir içindeki ulaşım hatlarını inceledim ve haritalar indirdim.

RayliSistemHaritasi

Screenshot_2014-04-14-21-41-05

Gideceğimiz yerlerdeki pansiyon ve otel durumlarını araştırdım.

Tüm günüm bu şekilde yarın başlayacak olan geziye hazırlanarak geçti. Sabah kalkmak üzere 12:00 gibi yattım.

 

Leave a Reply

