Ordu Samsun İzmir Turu – 6. Gün (Urla, Konak Meydanı, Alsancak)

İzmir 2

16 04 2014

Günün notlarını tabletime yazdım, duş aldım, cihazları şarja taktım derken 01:00 gibi uyudum. Saat 02:00 gibi huzursuz bir şekilde uyandım. Tekrar uyumam saat 03:00 ü buldu. Daha sonra uyandığımda saat 07:00 idi. ağır ağır hazırlanarak 08:20’de kahvaltıya indik. Güzel sayılacak bir kahvaltı yaparak hızlıca otelden ayrıldık ve Selçuk Tren Garına gittik. 09:00 trenine bindik. Saat 11:00 gibi Basmane Garında indik.

IMG_2684Buradan metro istasyonuna inip Göztepe’ye geçtik. Göztepeden üçkuyular otogarı arasındaki mesafe için sorduğumuz kişiler kısa demişti ama Basmaneden Üçkuyular garına ulaşmamız yaklaşık 1 saat 15 dakika sürdü. Bu sırada yolda AASSM’nin tabelasını gördük ve konser biletimizi bastırmak için uğradık.

IMG_2691Maksure’nin aldığı şarabı Trabzon’a göndermek için Ptt uğradık ancak sıvı kabul etmedikleri için gönderemedik. Yürüdüğümüz yol boyunca başka kargo şubesi de göremedik yada kaçırdık. Şuan Urla dolmuşunda yolculuk yapmaktayız.

Urla hiç umduğum gibi bir yer çıkmadı. Dolmuşla son durağa kadar gittik. Daha sonra yürüyerek Urla’nın içinden geçtik ve tekrar anayola ulaştık. Dolmuş gelince binerek tekrar üçkuyulara döndük. Tam bir vakit kaybı. Üçkuyukardan otobüse bindik ve konak meydanına geçtik. Saat kulesi önünde fotoğraflar çekindik.

IMG_2700Ardından kemeraltına girip gezdik. Arasokaklarda girip büyükçe bir caddeye ulaştık. Bir pastanede boyoz yedik. Dolaşarak tekrar sahile ulaştık.

IMG_2710“Bostanlı” iskelesinden Alsancak’a doğru yürüken Cihad’ı arayıp buluşmak için sözleştik.

DCIM100GOPROAlsancak iskelsine varınca tekrar iç sokaklara girdik. Boza yada dondurma alabileceğimiz bir yer aradık ancak bulamadık. Sahile çıkmadan Bostanlı iskelesine doğruduk yürüdük ve varınca yaklaşık bir saat oturduk. Burada garsonlar rahatsız edici bir biçimde yoldan geçenleri ısrarla mekanlarına davet ediyorlar. Uzakta oturuken bile sürekli tekrar ettikleri konuşmalarından bıkmak mümkün. Hatta uzakta olmamıza rağmen bizim de yanımıza gelip servis yapabileceklerini belirttiler. Şaşırdık.

DCIM100GOPROCihad arayıp işten geç çıktığını söyleyince vakit geçirmek için Konak Pier’e geldik.

işler çok karıştı. Öncelikle Cihad erken gelince biz de apar topar Bostanlı iskelesine gittik. Gittik diyorum ama biz öyle sanıyormuşuz. Pasaport iskelesini Bostanlı sanmışız. Bu yüzden Cihad pasaport iskelesinden Bostanlı’ya geçmiş. Telefon görüşmesinden sonra biz de ilk vapurla Bostanlı’ya geçtik.

DCIM100GOPROVapur yolculuğu esnasında güzel bir gün batımı izledik.

IMG_2761Bu defa doğru tutturduk. İskelede inip Cihad’la buluşacağımız yere gittik. Burada Cihad’la buluşup evde yemek için birşeyler aldık. Mobil kasada ödeme sorunu yaşayınca otobüsü kaçırdık. Diğer otobüs gelene kadar oturup sohbet ettik. Eve vardığımızda Sercan yoktu. Eşyaları bırakıp duş aldıktan sonra aldıklarımızı yeyip film izlemeye karar verdik. İlk olarak adını hatırlamadığım bir filmi denedik ancak sohbet ağır basınca başaramadık. Sonrasında kapatıp başka film izlemeye karar verdik. “Das Expirement” filminde karar kıldık. Film gayet güzeldi. Bu garip güne güzellik kattı diyebilirim. Filmin ortalarında uykusuzluğa direnemez hale gelmişken bir anda toparlandım. Film bitince Sercan’da geldi. Gün boyu dolaştığımız için yorulmuştuk. Bu yüzden filmden sonra yattık. Uyumadan önce herzaman olduğu gibi çektiğim fotoğraf ve videolara baktım, bunları yazıp noktayı da koydum -> ( . )