Ordu Samsun İzmir Turu – 7. Gün (Kemeraltı, Kordon, Adnan Saygun)

Izmır 3

17 04 2014

Gece 02:00’ye kadar fotoğraflara ve videolara bakmıştım. Geç uyumama rağmen uykumu düzene sokabildiğim için sabah erken vakitlerde birkaç kere uyandım. Ancak uyku tatlı geldi ve kalkmadım. Son olarak 09:00 gibi uyandık. Kesin bilgi. Acele etmeden hazırlanıp çıktık. Otobüs ile Bostanlı’ya gidip oradan vapur ile Konak’a geçtiğimizde saat 12’yi bulmuştu. İlk olarak konak meydanına gittik. Kahvaltı yapmak için pastane ararken Kemeraltına girmeye karar verdik. Kemeraltına girince rastgele gezmeye başladık.

GOPR2652.MP4_000005588Dönüşte ise Maksure’ye ayakkabı bakmak için birkaç dükkana uğradık. Gezerken dün arayıp bulamadığımız bozacıyı bulduk. Tadını bilmediğimiz için tek bardak aldık ve içine tarçın da koydurduk. İyi ki de öyle yapmışız. Maksure ilk yudumdan sonrasını içemedi. Ben de bardağı bitirmek için baya zorladım. Tadı kötü değil, iyi ise de değil. Garip bir tadı var.

GOPR2653.MP4_000018268Bozadan sonra Decathlon’a gitmeye sonrasında tekrar kemeraltına gelip, asansöre geçip, oradan da AASSM’ye geçmeyi planlıyorduk. İZBAN ile Decathlon’a gittik ancak çok oyalandık. Çıkışta da kahve içmek için başka biryere girdik. Dönüşte İZBAN’a bineceğimiz sırada AVM içerisinde patenci küçük arkadaşları gördük ve konuştuk. Muhabbetimiz trende de devam etti.

GOPR2657.MP4_000120220Trenden Alsancak istasyonunda indik. Kordon boyunca yürüyerek Konağa devam ettik.

IMG_2784Pasaport civarında Cihad arayınca kalan gezi planımızı iptal edip “kumru” yemeye gittik. Biz yemeği beklerken Maksure Kemeraltından süs eşyası aldı. 19:30’da konsere yetişmek için hızlıca ayrıldık mekandan. Adnan Saygun’a giden otobüsü sorduk ve AASSM’ye geçtik. Şans eseri Sercan’da aynı otobüsteymiş. Salon doluydu. İstanbul konseri kadar olmasa da çok güzel bir konser izledim yine.

IMG_2791Çıkışta imza almak ve fotoğraf çekinmek için şansımızı denedik ancak başaramadık. Çıkşta önce otobüs ile Konak’a ardından vapurla Bostanlı’ya sonrasında otobüs ile Yamaçevler’e gittik. Eve varınca oturup sohbet ettik. Dördümüz birlikte hatıra fotoğrafı çekindik.

IMG_2798Sabah Maksure’nin uçağı olduğu için 12:00 gibi yattık. Ve benim #denişik planlarım.