1. Gün Ovacık – Faralya – Kabak – Alınca*

DCIM100GOPRO

Yazmaya ancak dördüncü günde başlayabildim. Hem yanıma kalem almayı unutmuşum hem de yol çok zorlu çıktı, vakit ayıramadım.

DCIM100GOPRO

İlk gün Faralya’ya ulaşmam kolay oldu. Burada çadır kurmayı planlıyordum ancak henüz öğlen vakti ulaşınca bu düşüncemden vazgeçtim.

DCIM100GOPRO

Faralya’da yemeğimi yedikten sonra inanılmaz bir yağmura yakalandım ve camiye sığındım.

Kabak’a geldiğimde ise çadır kuracak yer bulamadım.

DCIM100GOPRO

Sularımı doldurup Alınca’ya doğru devam ettim hava bozmaya başlamıştı. Rotada çadır kurabilecek bir yer yoktu ve rota bir vadinin içerisinde ilerlediğinden telefonum çekmiyordu. Sert yokuşlar, bozulmuş patikalar çıkarak bir geçide ulaştım. Telefonum az da olsa çekiyordu, burada kalmaya karar verdim. Sularım da yeterliydi.

Gece hava yine bozdu. Sağanak yağmur ve dolu yağdı. Şiddetli gök gökgürültülerine defalarca uyandım. Benim için tedirgin ediciydi. Titrediğimi ve ateşimin olduğunu farkettim. Başıma şişeye koyarak ateşimi düşürdüm ve uykuya daldım. Saatler sonra yağmurun sesine uyandığımda gayet iyi hissediyodum.

One thought on “1. Gün Ovacık – Faralya – Kabak – Alınca*

Leave a Reply

