10. Gün Çobanplajı – Fakdere – Boğazcık – Apollonia – Aperlai – Üçağız*

Benim için gün her zamanki gibi erken başladı. Güzel manzaralar, koylara saklanmış yatlar gördüm.

20150520_072423

20150520_073020

20150520_091331

Öğlen vakitlerine doğru boğazcık köyüne ulaştım. Camiye doğru giderken bir pansiyondan seslenip çağırdılar. Soğuk su verdiler. Cep telefonumu şarja koymalarını rica ettim.

Yalın ayak çimenlerde gezerken ayağımı arı soktu. Alerjiden dolayı korktum ancak sorun yaşamadım. Pansiyondan ayrıldıktan sonra Apollonia’ya gittim. İşaretlerin yetersiz olduğunu çıkarken anlamıştım. İnişte patika bulamadım. Hareketli zeminden, ağaç dallarının arasından sandalet ile inmek zorladı ve gerildim.

Aperlai yolu umduğumdan uzun sürdü. Yalnız tahminlerimin aksine aşırı sıcak değil püfür püfür rüzgarlıydı. Çernobil’benzettim, terkedilmiş biryer. Biraz da kasırga sonrası Amerika. Bu bölgede su yok. Kampingden satın alabiliyorsunız. Ben yanımda çok su taşıdığımdan sorun yaşamadım.

Üçağız’a gitmeye karar verdim ancak alçalan güneşi görünce mümkün olmadığını anladım. Son vadiden geçerken güneş kayboldu. 30 dakika arayla iki farklı yaban domuzuyla karşılaştım ve çok fazla uzaklaşamadan kamp kurmak zorunda kaldım. Gece sert rüzgar vardı ve tedirgin ediciydi.

One thought on “10. Gün Çobanplajı – Fakdere – Boğazcık – Apollonia – Aperlai – Üçağız*

Leave a Reply

