2. Gün Alınca* – Boğaziçi – Sidyma – Bel

20150512_075936

Sabah hazırlanıp yola koyuldum. Alınca’ya baya yolum varmış. Beklediğimden uğraştırıcı ve yorucu oldu. Alınca’dan sonra patikaya girdim. Burası çok sarptı ve çantayla beni çok zorladı.

Giysilerim ve eşyalarımın bir kısmı ıslak olduğundan Sidyma yerine Gey üzerinden gitmeye karar verdim. Yokuşlar bitti ve asfalt yol başladı. Boğaziçi Köyünde bir camide su içip soluklanınca kendime geldim ve rotamı değiştirmemeye karar verdim. Boğaziçi köyünde bir bakkalın önünde oturup yemek pişirdim ve yedim.

20150512_131022

Elektronik cihazlarımı şarj ettim. Bakkalın ucuz olduğunu görünce birkaç parça bir şeyler aldım. Buradan ayrıldıktan birkaç dakika sonra yağmur başladı ancak çok şiddetli değildi. Zaman zaman ağaçların altına girerek bekledim.

20150512_152059

Sidyma’yı hızlıca turlayıp Bel’e yöneldim. Sidyma’nın çıkışında işaret sorunu yaşadım.

20150512_162413

Sidyma’dan sonraki yokuş beni zorladı. Bel’e yaklaşırken dağların arasında çok güzel iki ovadan geçtim. İkincisinde kalmayı çok istedim ancak telefonum çekmiyordu.

DCIM100GOPRO

Bel’e ulaştığımda pansiyoncu bir teyze beni karşıladı. Çadır yeri sordum ve bana biryer tarif etti. Tarif ettiği yer gayet güzeldi ve telefonum çekiyordu. Hızlıca çadırımı kurdum. Çünkü ıslaktı ve kuruması gerekiyordu.

20150512_200422

Camiden sularımı ve dry-bag’i doldurdum. Kirli giysilerimi yıkadım ve astım. Şansıma güzel bir geceydi. Yağmur yağmadı. Gecenin ikisinde yıldızlar harika görünüyordu. Sabah ayazında çok üşüyüp tulumuma girdim

One thought on “2. Gün Alınca* – Boğaziçi – Sidyma – Bel

Leave a Reply

