6. Gün Gelemiş (Patara) – Yalı Burnu – Delikkemer – Kalkan*

Uyandığımda ağrılarım vardı. Uzunca bir süre gitsem mi kalsam mı diye düşündüm. Harabelere ve sahile gitmeye üşenilecek kadar uzun bir yol vardı ve merkezde yapacak hiçbir şey yok. İsteksizce hazırlanıp yola koyuldum. Gün boyunca peşime birkaç köpek takıldı.

20150516_084826

20150516_084936

20150516_093515

Evinin önünde oturan bir aileye rastladım, su isteyip istemediğimi sordular. 2 litre suyun olduğu için yoluma devam ettim ancak güneşin de etkisiyle o vakitten sonra su tüketimi arttı. Delikkemer’den sonra su sorunu yaşamaya başladım. Güneş, susuzluk ve kaya tırmanışı birleşince rota zorlayıcı olmaya başladı.

20150516_130352

20150516_131103

Kalkan’ı gördüğüme sevindim ama yinede ulaşmam sanki yıllar sürdü. Patikanın bitiminde bir Fransız’la karşılaştık. Sonraki birkaç gün beraber yürüdük. Kalkan’da yemek yedim. Dinlendikten sonra Kalkan’dan Bezirgan’a doğru yukarı devam edip müsait yerde kamp yapmaya karar verdik. 500 metre yükseklikte boş bir çoban yerleşkesi’nin yanına kamp kurduk.

20150516_195732

 

One thought on “6. Gün Gelemiş (Patara) – Yalı Burnu – Delikkemer – Kalkan*

Leave a Reply

