7. Gün Kalkan* – Bezirgan – Sarıbelen – Gökçören

20150517_073706

Bezirgan Yaylasına ulaşmamız kolay oldu. Roma yolunda yürümek insanık geçmişe götürüyor. Bezirgan’da suları doldurup devam ettik.

20150517_082001

Sarıbelen rotasındaki yokuş düşündüğümden çok zorladı.

20150517_090530

Sarıbelen’de bir pansiyoncu çaya davet etti. Çayla beraber çantamızdakilerden bir şeyler atıştırdık. Köydeki bakkaldan atıştırmalık birşeyler aldık. Patikaya girince havanın henüz çok sıcak olduğunu anladım ancak yapacak birşey yoktu.

DCIM100GOPRO
DCIM100GOPRO

Gökçeören köyüne yaklaşırken sağ ayağımda bir yalpalama hissettim. Baktığımda botun tabanının koptuğunu gördüm. Akşam ayağımı incelediğimde parmaklarımda ve topuğumda bakteriyel olduğunu düşündüğüm yaraları gördüm.

20150517_172852

Botlarımı çöpe attım, ayağımdaki yaralara merhem sürdüm. Sandaletle yürümekten başka çarem yoktu.

Gece caminin sedirinde uyumaya karar verdik. Böylece ben de çadır kurmadan tulumda uyuyailecektim. Dinşenirken iki kişi geldi. Biraz sohbet edince yürüyüşçü olduklarını anladım. Aynı zamanda KTÜ mezunu imişler. Gece bizi bira içmeye davet ettiler. Bizim yarın ki planımız Çukurbağ, onların ki ise bir sonraki durak olan Kaş idi.

One thought on “7. Gün Kalkan* – Bezirgan – Sarıbelen – Gökçören

Leave a Reply

