8. Gün Gökçeören – Çukurbağ

20150518_064134

Sabah yola koyulurken dün tanıştığımız yürüyüşçüler henüz kahvaltı yapıyorlardı. Çukurbağ’da tekrar görüşecektik.

Phellos’a yaklaşırken yokuş bunaltıcı hale geldi.

20150518_122909

Sert bir iniş ile Çukurbağ’a ulaştık.

20150518_122816

Hemen girişteki Cami’de yemek yeyip giysilerimi yıkadım ve kuruması için astım. Biz burada oyalanırken dün tanıştığımız iki yürüyüşçü geldi. Düşündüğümden geç gelseler de Kaş’a rahatça ulaşılabilecekleri kadar zaman vardı. Dinlenirlerken onlara limonlu toz içecek ikram ettim. Şekerli olduğundan çok hızlı toparlıyor.

Giysileri toparladıktan sonra birşeyler içmek için Cafe Dede’ye gittik. Gayet iyi ve candan karşılandık. Ben soda içtim ve 1tl ödedim.

20150518_171801

Pansiyonları köyevi şeklinde. Bir odasını gördüm ve çok beğendim. Gelecekte umarım birgün kalma fırsatım olur.

20150518_171706

Buradan ayrıldıktan sonra uygun bir kamp yeri aramaya başladık. Bulamayınca Kaş yönünde devam ettik. Kaş ve Çukurbağ arasındaki geçidin düzlüklerinde kamp kurduk.

20150518_191313

One thought on “8. Gün Gökçeören – Çukurbağ

Leave a Reply

