9. Gün Çukurbağ – Kaş – Çobanplajı

Erkenden kalktık ve hızlıca Kaş’a indik. Kaş yukarılardan çok güzel görünüyordu.

Ayakkabı aradım ancak bulabildiğim en uygun ayakkabı Merrell’ın kapalı sandalet modeli oldu. Fiyatı çok pahalıydı ve zaten benim ayakabıma benziyordu, almadım. Merkezde gezerken birinin “Oğuzhan!” diye seslendiğini duydum. Şaşırdım, dönüp baktım ve iki gündür karşılaştığımız arkadaşları gördüm.

Bize önce çay, sonrasında kahvaltı ısmarladılar. Burada bir süre oturup dinlendik ve sohbet ettik. Fransız denize gitti, bem ise Kaş’ı gezdim.

20150519_090432

20150519_163121

Ayrılmadan önce bir kahvehanede oturup vakit geçirdik.

Ayakkabı bulamamıştım ancak kendime ucuz, kalitesiz bir bot almaya karar verdim. Bunun için daha önce bakmış olduğum ayakkabıcıya gittim. Tam botu bağlamaya başlamıştım ki bağcığı çekince botun yanındaki çengeller kopup geldi. Böylece sandaletlerimle başbaşa kaldım. Düz yol olsa yine idare edilebilirdi ancak kitap bugün geçeceğimiz bölümde zorlu geçişlerden bahsediyordu.

20150519_171822

Rota kitaptaki kadar zorlu çıkmadı. O gün Çobanplajına ulaştık. Denize girip günbatımını izledim.

20150519_193922

Marketten aldığım döner ile dürüm yaptım yedim. Fransız ile yolları ayırmaya karar verdik.

One thought on “9. Gün Çukurbağ – Kaş – Çobanplajı

Leave a Reply

