11. Gün Üçağız* – Simena – Kapaklı – Andriake

Yaklaşık bir saatte Üçağız’a ulaştım. Bakkalda poğaça satıldığını görünce aldım ve bir caminin yanında oturup yedim.

20150521_075307

Mezarlığın yanındaki tabelada yolumu şaşırdım, tabiki bunu daha sonra anlayacaktım. Bu hata beni Simena’ya götürdü. İlk defa hata yaptığıma sevindim; harika bir manzarası var.

20150521_095403

Kaleyi gezdikten sonra tekrar rotaya döndüm.

20150521_095300

Kalabalık bir yürüyüşçü grubu ile karşılaştım. Öğlen vakitlerinde rota üzerinde olmayan ancak rotaya yakın olan Kapaklı köyü yakınlarında olacağım hesapladım. Öğlen güneşinde Kapaklı camisinde oturup dinlemeye, yemek yemeye karar verdim. Camiye giderken bir evden davet ettiler. Çay ve kahvaltılık ikram ettiler.

20150521_134807

Yemeğin sonlarına doğru “dondurmacı geldi, dondurmacı” anonsu duydum. Yola koşup dondurmacıya ve dondurma alan çocuklar baktım. Ayrılırken yine dondurmacıyla karşılaşınca 1 tl’lik yanık sütlü dondurma aldım.

20150521_151105

Buradan sonra rahat bir yürüyüşle Andriake’ye ulaştım.

DCIM100GOPRO
Andriake Yakınları

Planım Andriake Camping’te kalıp ertesi gün Myra’yı gezdikten sonra Antalya’ya gidip yürüyüş ayakkabısı almaktı ancak kamp alanının şehir merkezine uzaklığı 5km, şehir merkezinden
Myra’ya olan mesafe ise yaklaşık 2km idi. Karar vermekte zorlandım ancak mantıklı olan kalmaktı.

Kamp alanında onlarca defa Türkiye’ye gelip kalıcı ilişkiler kurmuş bir çift ile tanıştım. Karavan kiralamışlardı.