12. Gün Andriake – Demre – Myra – Demre

20150522_072531

Sabah Alma Amcayla karşılaştım. Mideyi bozmuş ve uyuyamamış. Yürüyerek şehir merkezine gittim. Poğaça ve meyve suyu alıp Myra’ya devam ettim. Harika biryer. Keşke binlerce yıl önceki halini görebilseydim. Sokaklarında insanlar gezinirken, yağmur altındayken, savaştayken,…

20150522_091444

20150522_092027

Myra’yı gezdikten sonra tekrar Demre’ye yürüdüm. Antalya minibüsüne bindim. Demre – Finike arasında yol manzaraları süper, araçta wifi vardı.

Antalya’ya ulaşınca hemen ayakkabı peşine düştüm.

Keen ve Garmont arasında kaldım ancak param Keen’e yetti. Caner’le buluşmak için sözleşmiştik ancak ben geç kaldığımdan buluşmamız akşama kaldı.

Kullandığım telefonda batarya sorunu var. Şarj % 15’in altına düştüğünde aniden kapanabiliyor. Antalya’da da bu oldu ne yaptıysam açamadım telefonu. Bir süre sonra kendi kendine düzeldi.

20150522_185245

O gece Antalya’da kaldım. Caner ve Ebru ile çekirdek + kola yaptık bir parkta oturup. Giysilerim yıkadım çantamdaki ıslak çadırımı kuruttum. Bozulan saatimi ve parçalarını bırakıp yerine acil durum malzemesi ve şişme yastık
aldım.

One thought on “12. Gün Andriake – Demre – Myra – Demre

Leave a Reply

