18. Gün Adrasan* – Musa Dağı – Olympos – Çıralı

6’da uyandım, toplanıp yola koyuldum. İspanyollarda benim gibi erkenci. Artık isimlerini biliyorum; Nicholaus ve Begonya. Nick, İngiliz – İspanyol. Begonya ise Bask. Kısaca Bego ve Nick. Tempolarına yetişmek için kendimi zorlamam gerekti. Kondisyonları ve çanta ağırlıkları çok iyi. İkisinin çantalarının toplam ağırlığı neredeyse benim çantam kadar.

Yükseldikçe hava serinledi. Tepede bir çobana rastlayıp bir süre sohbet ettik. Ağılında su satan çoban oymuş meğer.

DCIM100GOPRO

20150528_091037

Burada yanmış bir orman geçtik. Bu tip yerlerde devrilmiş ağaçlar nedeniyle rotayı tespit etmek oldukça zor. Gitgide sertleşen bir inişle Olympos’a ulaştık. Olympos denize uzak olduğundan Çıralı’da kalmaya karar verdim. Ayaklarım hala kötü durumda olduğundan bir “off gün” kararı verdim. Olympos’ta taze sıkılmış portakal suyu içip yola devam ettik.

DCIM100GOPRO

Çıralı’da İspanyollar pansiyon, ben ise camping ayarladım. İki günü geçirmek içi oldukça güzel bir yer Çıralı. Camping in çok donanımlı bir mutfağı vardı. O gün de yemeğe davet edildim. Lezzetli bir salata yedim.

20150528_190131

Yaraların mikrop kapmasından korktuğum için
denize girmedim. Giysilerimi yıkamakla uğraşmak istemedim. Çadırımın yanına bir masa ve sandalye çektim. Çekirdek + kola yaptım.

One thought on “18. Gün Adrasan* – Musa Dağı – Olympos – Çıralı

Leave a Reply

