22. Gün Gedelme* – Göynük Yaylası – Göynük Kanyonu – Göynük*

Her zamanki gibi gün bize erken başladı. Göynük Yaylasına kadar olan yol düşündüğümden çok daha uzun ve zorlu geldi. Öyle ki kitaptaki verilerin hatalı olabileceğini düşünüyorum. Büyük tırmanış etabını tamamlayıp kanyona doğru inişe başladığımızda kendimde yorulma belirtileri farkettim.

20150601_092326

20150601_092552

Kanyon içerisinde heyecanlı etaplar var. Ciddi bir problem yaşamadık. Kanyona inmeden önce son bir tırmanış etabı daha var. Burası beni baya zorladı. O kadar tırmanış ve inişin üzerine çok uzun olmayan dik bir etap can sıkıcı olabiliyor.

20150601_164000

20150601_164000

Rotayı tamamlayıp kanyon girişine ulaştığımızda Bego ve Nick araç tutup Göynük’e gitmeyi teklif etti. Çünkü buradan rotanın sonuna kadar market yok. Yani 2-3 gün boyunca ulaşabileceğimiz yiyecek yok.

Bir arabayla bizi Göynük’e götürmesi, yemek yeyip alışveriş yaptıktan sonra da alması şartıyla anlaştık. Bu gün kandilmiş. Çıralı’da yiyemediğim helvayı burada yedim.

2015-06-01 21.52.53

Bir restoranda dürüm yedik. Şarja koyduğum telefonum telefonum ne yaptıysam şarj olmadı,
açılmadı. Çaresiz bıraktım ve yemeğimi yedim. Sonrasında kendi kendine açılmış. Yemeğin ardından kanyon girişine döndük. Burada kamp yapan bizden başka en az beş çadır vardı. Bir de kalabalık bir Rus grup vardı. Sanırım ailece gelmişler. Birkaçıyla telefonumu şarj etmek için gittiğim WC’de karşılaşsam da iletişim kuramadım.

Sorunsuz bir geceydi.

One thought on “22. Gün Gedelme* – Göynük Yaylası – Göynük Kanyonu – Göynük*

Leave a Reply

