GoPro Hero 2 Kırık Kapak Mandalı

Likya Yolu’na başlarken GoPro’mun kapağındaki kilit mandalında (parça İngilizcede “latch” olarak geçiyor) sorun olduğunu farketmiştim. Kırılmış olsa da kısmen destek sağlıyordu ancak su geçirmezliği konusunda tereddütlüydüm. Yağışlı havalarda sorun yaşamadan kullandım ancak hiç suya sokmadım. Hatta Likya dönüşü Kaçkarlara da bu kamera ile gittim.

IMG_20150914_142045.resized

Aklıma geldi, internette biraz araştırayım dedim. Beklediğim gibi aynı sorunu yaşayan başka insanlar da varmış. Hatta birisi sağlam bir teli bükerek su geçirmez kasanın çentiklerinden destek alacak şekilde tel mekanizma üretmiş.

Biraz daha araştırınca sorunu GoPro’ya mail yoluyla iletenlere yeni bir mandal gönderildiğindiğini öğrendim. Bunun üzerine ben de mail attım. Sorundan bahsettim ve kırık parçanın fotoğraflarını ekledim. Mail sayfasında fotoğraf ekleyebileceğim bir seçenek olmadığından da bunu dropbox heaabımdan link vererek yaptım.

IMG_20150914_141856.resized

24 saat içerisinde yanıt geldi. Bir link vererek adres formu doldurmamı, aynı adresi düzenli bir şekilde yazarak bu mail ı yanıtlamamı, ve şu iki soruyu cevaplayarak mühendislerine yardımcı olabileceğimi, yeni dizaynlarda yapılacak geliştirmelerde bu bilgilerin kullanılabileceğini belirttiler;

Mandalı kapağı açarken / kapatırken mi kırdınız yoksa bir darbe sonucunda mı kırıldı?

Eğer darbe sonucu kırıldıysa ne zaman, nerede ve nasıl bir aktivite yapıyordunuz?

Ek olarak kapağı kilitlemedem önce elimle kapağı sıkıştırıp sonrasında madalı kapatmamı tavsiye etmişler.

Mail ı, kırılmanın açıp kapama esnasında yada derba sonucunda olmadığını, uzun bir aradan sonra kamerayı elime aldığımda kırık olduğunu farkettiğimi, mandalı zaten belirttikleri şekilde kapatığımı ve benim tahminimin; kameranın uzun süre güneş altında kalması nedeniyle parçanın yıpranarak kırıldığını söyledim.

Ertesi gün verdiğim bilgilendirme için teşekkür ettikleri ve parçanın en kısa sürede gönderileceğini haber veren bir mail aldım. Peşinden ilk olarak müşteri memnuniyet anketi, sonrasında ürünün gönderildiğini belirten iki mail daha aldım.

17 Eylül’de kargoya verilen parça 22 Eylül’de bana ulaştı.

IMG_20150922_160938.resized

IMG_20150922_163219.resized

2 thoughts on “GoPro Hero 2 Kırık Kapak Mandalı

  1. hayatbirsu 29/10/2015 / 2:07 am

    şu mandalı kırma korkusu bende de var.. iyi oldu bu bilgi 😉 ayrıca goproyu takdir ettim..

  2. Melissa Tuna 21/07/2016 / 11:20 am

    Bende mandalımı kırmıştım uzun zamandır çaresizce destekleme amaçlı kullanıyordum. Bu bilgi sayesinde hemen gopro’ya mail attım ve şimdi onlardan cevap bekliyorum. Çok teşekkür ederim çok yararlı oldu

Leave a Reply

